MITT 2016

Gjorde du något 2016 som du aldrig gjort förut? Flyttade till ett nytt hus, nytt jobb, fyllde 30, blev äntligen klar med min uppsats! Drack en latte för första gången, red jakt. 

Genomdrev du någon stor förändring? Började pendla, 

 Vilka länder besökte du? Vi var i Sydafrika i början av året för andra gången, Turkiet på sommarsemester. sen en mysig helg i Göteborg och Jönköping. 

Bästa köpet? Ikonic sadeln

Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag fick hoppa uppsuttet på Wibrance för första gången! Att få rida terräng. Umgås med mina djur och nära o kära.

Saknar du något under år 2016 som du vill ha år 2017? En ny bil

Vad önskar du att du gjort mer? Rest

Vad önskar du att du gjort mindre? Onödiga saker

Favoritprogram på TV? Skam

Bästa boken du läste i år? Livet efter dig av Jojo Moyes

Största musikaliska upptäckten? Hmmm måste erkänna att jag lyssnat lite på samma i år och det som Spotifys topplista ger mig...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ungefär som tidigare, jag är väldigt grundglad men en känslomänniska så kan både bli lika arg som glad när något händer.

Vad spenderade du mest pengar på? Hästarna

Vilken är din största insikt under 2016? Lyssna på de som kan!

Vad är du peppad för inför nästa år? Wibrance utveckling, att få ha häst hemma,få rida 1* fälttävlan på Manne, se hur Jax och Qruzz utvecklas. Roliga resor!

Bästa tävlingsminnet?  Alla starter med Manne, felfri i terrängen alla gånger! 

 
 
 
1 Akira Öken :

skriven

Har du en lista för 2016 också? 😆😇😚

Kommentera här: