Tacos och shopping

Godmorgon eller godförmiddag heter det väl nu på dygnet. Nu ska jag ut på PW och hämta min bil från igår kväll. Hängde med ett gäng kompisar, bla en som flyttat långt norr ut i landet men som var nere på besök. Så kul att ses, käka lite tacos och dricka vin! Sen drog vi ut, men det blev inte så långdraget som det gäng med pensionärer vi börjar bli haha :)

Såhär såg jag ut igår, luftade min jumpsuit. Dock får man så jäkla "longass" röv i den, inte så smickrande..


I fredags körde jag "fredagsfin" outfit på jobbet med kjol, svarta strumpbyxor,  min rosa Dubarry skjorta och donut. 



Dubarry Chamomile och färgen heter Pale Pink :) Den är i ett jätteskönt stretchigt material. Funderar på om jag ska köpa den i vitt också, kan vara fint att ha på tävling också, bra krage till det!




Var en sväng på stan och fyndade lite på Gant, blev en rosa skjorta (man kan aldrig ha för många) .Kavajen fick dock hänga kvar även om den var väldigt fin. Jag har strlk 34 i midjan och 38 i axlarna...Svårt att kunna röra sig om kavajen ska sitta bra. Men jag vill ha en kavaj med lite silkigare tyg på slaget, tycker det är en fin kontrast. Köpte även en vit Gant skjorta till min karl. 
 
 Det blev även en mörkmörkblå/svart tröja från Morris Lady i Merino ull. 
Som jag invigde redan igår :) 
 

Kommentera här: