Gbg & CPH

Veckan har varit fullt upp. Massor med jobb har bla. varit borta 2 dagar i Göteborgsområdet, i helgen har jag stått på en hälsomässa i Köpenhamn också. Nu har jag tryckt i mig ett lass med tacos och ska åka och mocka till Wixi, hon trampade på trakten av skon när jag red igår kväll så hon får vila idag. 
Hade bästa medryttaren när jag vari Göteborg i alla fall :) Tur jag har hittat en karl som kan rida även om han ringde och frågade om nosgrimman skulle vara innanför eller utanför ;)
 
 
 
Tycker det är så gulligt att man kan svänga vänster till Kärleken i Halmstad.
 
 
 
Hittad en fin klänning som jag köpte :)
 
 
Feskekörkan i Göteborg, käkade lunch precis utanför.
 
Hann även förbi och köpa mig en Hagabulle! (de är sjukt stora och smakar väldigt gott!) som jag och min "nya medryttare" delade på när jag var hemma igen.
 
Här inne har jag spenderat helgen.
 
 
Köpenhamn är fint!
Många fina platser att se, gick bara en lite längre runda igår innan jag skulle med tåget, men det känns som ett perfekt höstnöje en solig ledig dag, att åka över till Köpenhamn och strosa omkring på Ströget och äta lunch i höstsolen. 

Kommentera här: