Trimmat & putsat

Ja idag har jag trimmat dressyr på ridbanan. Mot slutet gick hon superfint. Jag måste bara komma ihåg att sitta stilla med mina händer och inte plocka i hästen. Hur svårt kan det vara? :P
Red igenom program och galoppbiten var riktigt bra. Traven fick jag till sen efteråt. Måste hitta det lite tidigare bara.
 
Sen har jag påbörjat packningen, det är ju tre grenar så verkligen massor med prylar som ska med! Putsade ridstövlarna och alla dressyrgrejer idag och packat alla benskydd så tar jag resten imorgon.
 
Kommer bli en sjukt lång dag på lördag, jag rider dressyren 9:25 och terrängen  18:42, galet lång väntan, men vi har löst det så bra med box/hage så det går nog ingen nöd på Wixi inte :)
 
 
1 Emelie:

skriven

Ja, så himla härligt! Och tack snälla :-)

Kommentera här: