Söndagsseg

Riktigt trevlig förfest med mycket vin igår. Sen blev det utgång först på lilla torg och sen vidare till slitagé (även kännt som Etage) vaknde fräsch som en lärka imorse med kläderna på och en påse pommes och bearnäs istoppad i min Longchamp väska haha. 
Loggade in på internetbanken för att se hur mycket jag gjort av med igår och döm om min förvåning när jag var ett antal tusen rikare. haha bra att få lönen tidigt!
 
Nu ska jag forsätta göra ingenting. Dvs ligga i sängen och titta på serier och äta marabou och färska jordgubbar.
Sen ska jag nog käka pizza eller hamburgare, eller kanske subway...eller falafell hm... Jobbig dag :P
 
Rida en sväng ska jag nog också göra, sen, senare, när jag orkar. Palla vara hurtig och ambitiös varje dag ;)
 
Och inte en enda selfie tog jag igår, så jag googlade fram en fin pizza bild. 
- mightymoustache - 18 years old girl from germany | via Tumblr
Fred ut!

Kommentera här: