2015

Mina mål för 2015
 Bli sambo, bo på gård och ha eget stall
Göra klart uppsatsen och hitta ett till drömjobb med drömlön :D
Uppleva mer (resor, besök, skapa minnesvärda grejer)
Fortsätta med träning och att äta bra
 
Mål 2015 Wixi
Placeringar i 120, 130 stadigt
100 klass i fälttävlan under våren, enstjärnig till sensommaren.
Placeringar LA dressyr. Oavsett program/nivå ska vi rida på över 70% det vore kul att kunna uppnå.

Träna mer dressyr, dressyr, dressyr! (och ha en frisk häst och allt det där)
 
Mål 2015 Wibrance

Ridas in och löshoppas med gott förtroende!
 
 

Utvärdering av förra årets mål. 
  • Rida 130 stadigt
    Eftersom både hon och jag tappat massor av att inte tävla på 1,5år så reviderades planen. Vi höll oss till 110 och någon 120 och att bara ha det roligt. Dessutom fick jag lite hjärnspöken som tog ett tag att jobba bort. 
  • Rida 90 och 100 fälttävlan
    Hade jag inte jobbat så mycket och lyckats bli utesluten pga att jag hoppade ett hinder för mycket i terrängen så hade vi mer än väl kunnat debutera 100 klass. Men 90 gjorde vi mycket väl med placering!
  • Plocka placeringar i LA dressyr.
    Vi har inte startat  en enda dressyrtävling, så jag har planerat in en tävling imorgon i alla fall. haha. Men man kan väl säga att jag satte kanske målen lite för tidigt. Det tog längre tid än vad jag räknat med att få oss båda i form igen.
 
  • Ta kanditatexamen i medieteknik
    Har jag ännu inte hunnit med eftersom jag började jobba heltid och mer därtill istället jag har en c-uppsats kvar. Den ska jag bli klar med under 2015, helt klart!
  • Utveckla mina arbetsuppgifter på bästa jobbet
    Det får jag lov att säga, jag fick mer ansvar och arbetsuppgifter och kommer att vara tjänstledig för att jobba där även under 2015.
  • Åka till USA hösten 2014
    Eftersom jag blev erbjuden ett jobb innan så blev USA aldrig av, men jag vill fortfarande åka dit. Det som lockar mig mest är att få se landet, så kan ju lika gärna vara på semester.
  • Sen så vore det trevligt att finna den mänskliga mannen i mitt liv! 
    Det hoppas och tror jag att jag har gjort <3 Plötsligt så stod han bara där :)
  • Resa mer
    Jag har i alla fall fått se mycket mer av Sverige ;) samt att utlandsresa är inplanerat.
  • Äta bättre, träna mer osv.
    Absolut check på den! Har minskat 8kg!
  • Åka hem mer till Örebro
    Några fler besök har det i alla fall blivit.
1 maria:

skriven

du får berätta lite om din kille, annars fattar vi läsare ingenting när du skriver bli sambo hhahahaha

Kommentera här: