Semestern so far!

Inledde min semester med ett härligt pass på stubbåkern!
 
 
Käkade frukost i mitt testbygge på balkongen
 
 
Gick på lite konsert i Falsterbo
 
 
Sen packade jag in Wixan i släpet...
 
 
-
...och drog lite mer norrut!
 
Proppade munnen ful av godis och körde...
 
 
F
Förbi vackra Vättern...och ända "hem" till Örebro!
 
Har hunnit med att äta kycklingsallad vid en sjö. Sola lite och läsa ett kapitel i en bok innan det såg att bli åska.
 
 
Kutat intervaller upp och nerför här.
 
 
Bakat tårta för att fira min broders 30årsdag!Som blev en riktig smarrig och fin tårta! Nu har jag även en skidweekend att se fram emot med mina syskon!
Fått hälsa på nytillskottet! Och träffa den andra underbara ongen.
 
Ridit flera bra pass på Wixi. Idag var vi iväg och hopptränade, riktigt bra lektion massor med bra hjälp och motivation!
1 Caroline:

skriven

SV den 23! så om en vecka;) på Nääs slott är det.

Kommentera här: