Wibrance 11 månader

Äntligen tid till att besöka lillkillen, har ju jobbat och tävlat 2 helger och de 2 helgerna efter det har jag varit i Örebro, och i veckorna hinner jag inte riktigt. Så idag blev det äntligen en tur att besöka lilleman. Tyvärr var han halt, förmodligen en hovböld eftersom han inte ens vill sätta ner sulan. Hovslagaren kommer imorgon em/kväll och kikar på honom. Hoppas han hittar en böld, så grabben kan gå ordentligt. Han var dock vid gott mod och galopperade runt med de andra trots hälta..:/ När jag skulle undersöka hoven så stod han och drog med frambenet, när han märkte att jag inte gav mig valde han att gå ner på knä istället och beta....haha hingsfasoner.
 
 
 
 
 
 
haha Behind the scenes:
1 annika:

skriven

Å vilka många härliga bilder! Så fin han är. Fortfarande så mörk i pälsen. Då får vi höra i morgon vad som det kan vara med hoven.

Kram

2 Stina:

skriven

Vad fin Wibrance är:) hoppas att han blir bra i hoven snart!

3 Rebecka Wärnström:

skriven

Liten smurfhäst!

Kommentera här: