Stockholmo

Åkte via Stockholm hem till Malmö. det var superfint väder idag och körsbärsträden i Kungsträdgården ;) har slagit ut!
Köpte en ny väska på NK, en svart Longchamp (den stora) och thé med champagne cream (smakar jordgubb, champagne och gräddvanilj) och doftpinnar på Zara Home. Gick förbi Ladurée men det var stängt...Lite tråkigt men jag får väl åka till London och fika där istället! :D'
 
Förövrigt har jag haft en bra men väldigt lugn helg, mycket god mat och vila :) Vi grillade supergott natubeteskött i form av ryggbiff igår. Och Wilma tårta för att nämna några saker..:)
 
longchamp väska le pliage rödlongchamp väska le pliage rödlongchamp väska le pliage röd
 
1 Camilla:

skriven

Kungsträdgården. ;)

Det är en av de höga och en av de låga, så totalt är den 102 cm tror jag, kanske något cm hit och dit högre eller lägre.
Jag är jättenöjd faktiskt! Trodde det skulle bli fulare än vad det blev. Ett tips är att köpa de där trycköppningarna till de undre skåpen för annars måste man öppna de övre för att kunna öppna de undre... Om du inte köper till handtag förstås. :)

Köpte du en Longchamp med korta handtag? Jag är sugen på en beige, har hört att de ska ha slutat tillverka dem så det blir nog lite svårt att hitta dem... Har en brun jag knappt använder. ;)

Svar: Haha ja just så heter det!
Okej, ja det är nog bra att kunna öppna skåpen, men snyggt utan handtag som sagt, så bra tips :)

Jag köpte en med långa handtag, Det fanns korta i medium/large och i beige på NK iaf , så du får haffa en där! :)
Alida

Kommentera här: