Autumn Baby!

Redigt härligt att rida ute i skogen idag måste jag säga.
 
 
Det finns en anledning till att det heter Sandskogen :D
 
Började med att mocka hagen i 1h, SKITKUL! Wixi hjälpte inte till :P
 
Sen ska det jäspas
 
OCH  lipas..
 
 
Sen måste vi stå och glo lite i dörröppningen innan vi kan gå ut
 
Lite till bara innan vi går
 
I skogen kan man också stå & glo på rådjur
 
Eller jakthundar kanske?
 
Eller bilar?
 
Vackert är det iaf
 
 
Kanske var det detta monster hon glodde på? Eller så var det dags för matpaus igen
 
 
Dagens outfit från Schokemöhle
 
Fast nu var det ett tag sen vi stog och glodde lite :)
 
Hitta en häst på en gräsmatta. Ganska fin så jag tog med den hem. Sadeln lär ju ialla fall vara värd en del..
 
Fin är den!
 
Sen gick prinsessorna tillbaka till slottet...
 
 
Wooow Its  like u been photoshopped or something ;)
 
dryg jävel den där.
 
puss på re
 
 
 
 
1 Patrik :

skriven

Fin häst, fin natur, fint väder och en fin ryttare. Ser ut som ni haft en fin dag :)

Verkar bekvämt att bo i Skåne när det är så platt. Här är det värsta uppförsbackarna åt alla håll. Men men... man får ju starka ben i alla fall...

Svar: Tackar haha ja alltid ngt :)
Alida

2 Sofia Spelkvist:

skriven

Fina bilder och vilken fin miljö :D

Svar: Tackar, ja det är helt fantastiskt fint!
Alida

3 annika:

skriven

Jättefina bilder. Det blir ett annat djup i bilderna nu. Vackert med höstfärgerna som kontrast.


Jag skrev två kommentarer på förra bilden med det blev ngt error...
Kram

Svar: Visst är dom fina! Tur jag har en sån bra kamera :)
Alida

4 sofi:

skriven

Är det vid Ystad du bor?

Svar: Skulle man kunna säga :)
Alida

5 sofi:

skriven

Kul, då är vi i samma område.

Svar: Aha, vart håller du hus?
Alida

6 Kimbe:

skriven

Hejsan :) jag hittade din blogg idag när jag letade runt på stall i England. Och jag undrar lite saker som du kanske kan svara på, för det skulle betyda mycket för mig!
1. Hur gjorde du för att få hästen över till England? Åkte du med bilchafför och hur mycket kostade det?
2. Vart i England hade du hästen?
3. Vad hette stallet du stod på? Och kan man stå där privat?
4. Vet du några stall runt om i England som är bra ?

För jag ska förmodligen flytta ( skola) England och den ligger i
Richmond 23 min från London.. Och jag vill ju inte lämna hästen här i Sverige eller sälja.. Så ville verkligen undra hur det ligger till och kostar så man kan slappa av lite :)
Men det skulle varit kul om du svarade :)

Svar: Hej har du hittat stall? Annars kan du maila mig på [email protected] så kan jag svara där!
Alida

Kommentera här: