Helgen i bilder

Inledde fredagen med skola..Vi var på studiebesök på TetraPak. Eftersom det tillverkar förpackningar till livsmedelsbranschen över hela världen så var det noga med hygienen. Så man fick en skitsnygg outfit:
De hade ett "showroom" med ett urval av alla TetraPaks förpackningar som gjorts..
T.ex. Mjukglass i Tetra? Yep!
Sen begav jag mig till Wixi, skrittade ut och snabbt hem och gör mig iordning för:
MELODIFESTIVALEN 2012
Bästa Göteborgarn Lina har en väääldigt snäll sambo som fixade fribiljetter till mig!
(Jaa jag har film när Danny sjunger ;) hans låt var ju bäst!)
Roligt att se hur det går till "bakom kameran" lite och mer drag live. Fast publiken i Scandinavium är det nog ännu mer drag i :)
Sen blev det  en sjuukt roligt utgång som slutade alldels för sent (eller tidigt ;))
Jobb på ridskolan.
Skritta ut på W i det fina vädret. Hem göra mig iordning, på födelsedagsfest.
Sen åt jag falafel och sov till kl 15 idag. haha :)
& nu ikväll var robothästen och jag på powerwalk. Tycker redan jag märker skillnad sen jag ökat på protein-givan med potatisprotein (och en annan sorts lucern). Hon är väldigt söt när hon äter lucernen iaf hon silar den i munnen innan hon tuggar. haha
1 Anonym:

skriven

Så du är nöjd med potatisproteinet? Vart köper du det? Jag, eller rättare sagt mina kräsna klena kusar, är ju alltid öppna för nya förslag på proteinfoder ;) Kram Madde

Kommentera här: