SHOPPAT :D

först la jag in en beställning från H&M

svart/vit prickigt Linne + 3 linnen till, ett svart, ett vitt, ett ljusblått, ribbade m söt liten rosett på.

Jacka
Skjortklänning (samma som är på framsidan av HM katalogen..:))
Skjorta
Topp (Fast brun)
FlipFlops (jaa snart äre sommar =D)
BH o trosor (fast dimmrosa)
Solglajjer
Huvtröja o capribyxor. (fick man på köpet..)

o sen åkte jag till Marieberg o köpte; dessa skorna, till imorgon. såå fina.


+ strumpbyxor, lösnaglar, guldskimrande nagellack ,foundation o lite annat småfix.
åsså Moët champange Okanagan cider o lite annat gott till imorgon, var världens kö bara för att få komma IN på systembolaget. var rätt urplockat därinne också..fasnns inga Baccardi Breezer kvar :/ men det fanns ju annat gott. imorgon är det iaf nyår. ska bli skoj =)

o sen hann jag med bio med några av tjejerna. The Holiday såg vi. såå bra film.  jag skrattade såg jag grät när Jude Law (damn he´s goodlooking) gjorde Mr NappkinHead. ni bör verkligen see den!
hittade ett klipp när en inte lika snygg kille gör en liknande:p

nu ska jag nog äta lite glass. ha det bra :)

Kommentera här: