Helg och måndag

Helgen spenderades först i Örebro för födelsedagsfirande av min pappa, sedan efter en lite sväng på julmarknad åkte vi vidare till Vadstena till svärföräldrarna för kräftskiva som avslutades med hummer! Muuums! Sedan var vi inne i Vadstena och gick på julmarknaden inne på slottet och en sväng inne i centrum längs julskyltningen. Jag köpte lite pynt till granen i form av supersöta snöflingor gjorda i trä. Sedan styrde vi bilen förbi Sharpman och jag shoppade lite nödvändigheter till hästarna (schampoo, pälsglans, ett par animo strumpor, ett par Dyon tyglar och lite hundgodis, de hade 25% på alla hästsaker!) Sedan var det bara  lite mer än 3h ner till Skåne i storm. Gick bra att köra ändå och sedan åt vi middag och somnade gott.


Idag var det dags för en första opponering på min uppsats och vi hann lagom klart till brandlarmet gick och vi fick utrymma. Malmö Högskola har flyttat till nya lokaler som var superfina! (det var de iofs innan också..))
 
Så nu sitter jag och pillar med ändringar och justeringar på Starbucks, väntar på sambon som också är med ner och är på ett annat möte, snart blir det lunch och sedan hemfärd!
 

Kommentera här: