Naprapaten

tack för att ni finns! När jag klev ur sämgen imorse svartade det för ögonen av smärta. Tog en naproxen och somnade om, ringde en naprapat här i Malmö och lyckades få en akuttid idag. Så värt. Kunde gå upprätt ut därifrån i alla fall. Men det kommer bli bättre först imorgon och sen ska jag på återbesök på tisdag. (anledningen till att jag är så röd är liniment ,))
 
Naprapaten suckade lite och sa.."Ja det är ni hästtjejer" så tydligen är detta ett vanligt fenomen.
Vi är starka i låren men  ljumskarna och ryggen får ta mycket stryk.
Vi måste bli bättre på att stretcha höftböjaren och jag var stel i hela ryggen och bröstryggen. Jösses vad det knakade när han tryckte loss där.
 
Två av mina hästvänner har haft nästan precis samma problem, så jag antar att det finns fler därute?
 
Nu ska jag ta mig till stallet och se om jag kan rida lite...
 
1 Sofia Spelkvist:

skriven

blä tack för du påminde mig om att boka en tid :P

2 Lina:

skriven

ajajaj, det börjar gå utför för oss nu när vi närmar oss 30 ;) Har du gjort något speciellt eller kom det pang på? Själv har jag en oroväckande ischiasnerv (egen diagnos) som spökar i högerbenet ibland under ridning. Bådar inte gott då mormor hade väldiga problem med det i "unga" år och mamma hade problem för några år sedan. Krya på dig!! kram

Kommentera här: