Hööks katalogen har kommit

 
 
Men hur kan de sälja armymönstrade ridbyxor? Det ser bara WT ut!!!och till dessa tror jag inte de har kopierat någon ;) kommer aldrig någonsin köpa mig ett par!
 
 
 
Sjukt kul att de börjat sälja Spooks dock
 
.
Många fina träns har också kommti in.
Den här tröjan var fin, klassiskt och prisvärd 200 riksdaler. 
Den här tröjan var en fin färgklick :)
 
Fanns en del annat fint också, kan blogga om det igen när jag kollat katalogen lite mer noga! 
 
1 Rosanna:

skriven

Haha, WT var också min första tanke när jag såg army-ridbyxorna. Usch =)

Svar: Ja usch på dom :)
Alida

2 Rebecca Joli:

skriven

Det är ju eurostar de kopierat med army-mönstret.

Svar: aha :)
Alida

3 Lina:

skriven

Hahaaa du tog orden ur mun på mig vad gäller brallorna!!! Tränset i fråga är ungefär det jag letat efter de senaste två åren! så när som på mässingsspännena då, men jag kanske får ge vika för dom... beroende på prislappen ;)

Svar: Jaa du kanske kan spraymåla dom till en annan färg?
Alida

Kommentera här: