Redigt inlägg

It's my mouth I can say what I wan't

Ligger i sängen och äter spindelmannenchoklad o lyssnar på Miley Cyrus. ja jag är 27!  men chokladen är fett god den har Smarties i sig och så är det dessutom spindelmannen på framsidan!
 
Så härligt att vara ledig! Bara 3 dagar kvar att jobba, sen är det semester! Ska bli fett skönt men samtiigt tråkigt att inte jobba :/ jag älskar ju mitt jobb, nästan 300 arbetade timmar på en månad..Underbara kollegor och arbetsuppgifter. Vad ska jag göra med all ledig tid? Och det kommer kännas tomt tror jag..
 
Planerna lyder utomlands, Örebro, Göteborg och kanske lite mer utomlands! Sen har jag ju lite hemtenta att skriva eftersom jag valde jobbet före skolan nu i våraras.
 
Sen är det fölvisning har inte bestämt mig om jag ska visa eller inte? Jag ska ju behålla Wibrance hos mig, och det räcker att han är fin för mig och än så länge är han ju finare än sin mor gångartsmässigt och på typen enligt mig. Men kanske som en kul om någon annan också tycker det?! Vet inte...
 
Måste hinna besikta transporten isf har iaf beställt en ny ruta som kommer efter helgen med personlig leverans, vilken slump! Ringde VHTC som är åf för atec och en bekant som bor i Malmö var där och jobbade?! Vad är oddsen på det :D
 
Nu hägrar gymmet tror jag, måste fixa fram magrutorna om jag ska bada på en strand utan vass!
Lär ju få jobba lite eftersom jag icke varit där på typ en månad.
 
 
 
'
 
1 Sofia Spelkvist:

skriven

jo visa honom! så länge han inte ser ut som hej kom och hjälp mig så tror jag att man skulle ångra sig om man inte gjorde det :)

2 Rebecka Wärnström:

skriven

Klart du ska visa!

Kommentera här: