Duktig Pålle

Denna helgen med. Var nära att bli en blå, men tyvärr så rev vi sista JÄVLA hindret. Dock placering ändå! Hon var såå duktig hoppade bra och ställde upp fast jag tokade mig på ett ställe, det var i 115 klassen.
I 120 hade vi 4 fel, ett riktigt skitpet, kan inte säga att jag gjorde ngn tabbe men bommen ramla, typsiskt jag som ville rida omhoppning. Men i övrigt var rundan fin, bra språng och TEMPO :). Kanske lite väl lugn faktiskt, men bra med tanke på att jag red lite mer fort i klassen innan (tidshoppning).
Men vi gjorde iaf 2 bra rundor och det får man vara nöjd med. Såå nästa gång dååå! :)

Wixi vill ha morötter...;)
Snälla Sanna var med, hon filmade också, om ngn vill se?
Bjussar på en printscreen iaf. Tyvärr ingen bra kamera med.
1 Anonym:

skriven

klart vi vill se film ;D

Kommentera här: