ANTLIGEN FRAMME

Resan har gatt bra, tog lite langre tid an beraknat eftersom vi skulle runt o hamta o lamna hastar pa vagen...
Wixi var jatteduktig och blev basta kompis med ett friserfol, nar vi lastade av den blev hon helt galen o stegrade o holl pa, gnaggade som en galning...Men sen lugnade hon sig. Hon har fatt en jattestor box har o ser ut att ha det bra. Min "box" ar inte lika stor...Det gar en murstock genom huset som jag maste under nar jag ska in i rummet.
Sa dorren ar ca 1m hog..haha

Min dator fungerar inte, eller den gor det men dom har sa konstiga eluttag har, sa jag maste ga o kopa en adapter. Men jag har fatt lana en dator lite hara men jag ska fixa min snaart!

Sa da far ni lite bilder ocksa..forhoppningvis imorgon.
1 annika:

skriven

Wixi, så tossigt! Så du får krypa in i rummet eller...?

Kram

2 Chris:

skriven

Vad kul att det har gått bra för er. Jag hoppas att du kommer att hålla bloggen väl rullande och uppdaterad med bilder och text om ditt nya jobb och hur det går för dig och Wixi i England.

3 Emma:

skriven

Skönt att ni är framme!

Ser fram emot att se bilder sen :)



Kram kram

Kommentera här: