SEMESTER

<3 första dagen på semestern idag! Härligt, 4 sköna veckor att se fram emot. Började semestern idag med att vi var i Harje för att sola o bada, det gjord vi också :) 30 grader i luften, men bara 18 i vattnet.Så det blev mest dopp..
 Bränd blev jag iaf, börjar bli brun, men gjorde en liten miss o glömde att smörja mig på baksidan av låren, så dom är skapligt röda nu! Jaja, blir ju brunt sen.

Det blir tävling till helgen, litet meeting i Fagersta. Världens gulligaste människor, erbjöd både box o hage! Jag ska rida 115, 120,120.

Ibland undrar jag verkligen varför jag bor där jag bor, jag menar man måste sitta i en bil för att komma till vattnet.
Som där vi var i Lördags skulle jag lätt kunna tänka mig att bo, om allting annat låg lite närmare..
Check it out! Mer sånt i sommar, men det är dumt att vara på "fel" sida av baren då iofs..
1 cissi:

skriven

härligt ställe, vart är det någonstas?

Kommentera här: