Stress stress

Sjuk personal på jobbet, inga vikarier =slita arslet av sig. Speciellt när vi bara är 3 st på jobbet, då märks det av när man är en "man" kort..Räknade ut att jag har 6 min/häst att hinna mocka, fylla på torv, fylla vattenhink, lägga in lunchhö + kraftfoder..jomen tjeena. Men tydligen så har vi grejat de..man kanske ska gå med i facket?
Eller jag menar de är ju lungt, jag får ju guldstjärna, eller vad säger du Lina?

Trimmade hästen i ridhuset idag, känndes fin! Sen ringde min ena broder och bjöd hem mig på Shanghai mat. gött!
Kom hem därifrån för en liten stund sen..Denna helgen blir det fullt upp imorgon:
*Fixa klart det mesta i lägenheten
*Färga håret
*Gå på 30årsfest & Inflyttningsfest under samma kväll
samt hinna trimma hästen o fixa iordning allt inför söndagen för då..
*pigg o glad gå upp tidigt för att tävla =) Premiär för i år, ska rida 2st 120.


Ta tjuren vid hornen? Cool bild som jag tog förra helgen iaf :)


1 Anders R:

skriven

ger en lyckospark att tävlingarna går bra ,

men det var fasligt vad du skulle hinna med

trevlig helg

2 Lina:

skriven

inte ens guldstjätna är det. det är bara "en stjärna i himlen"

3 Emelie Åkvist:

skriven

Lycka till :)

4 Linnéa:

skriven

Lycka till på tävlingen! :D

5 caroline:

skriven

var ska du tävla?

Kommentera här: