Globen

Jaa den stod kvar, haha vi köde lite vilse eller eg. inte men E trodde att hon kunde en genväg så sväng här sa hon, vi borde ju komma fram...haha men itne vi snurrade runt lite i Stureby...Tillslut kom vi fram, började dagen med lite shopping i Sthlm, jag köpte ny vinterjacka, stövlar o ett par supersnygga jeans. O ett par ridbyxor för 50.-. hm..
Sen blev det Annexet o shopping då..Silvriga Kingsland dunjackor mest överallt, annars var det inte så mkt roliga grejer eller nyheter direkt, som man inte redan sett...

Mest roliga saker hade FIlippas Ridsport. Pikeur har kommit med en ny tröja som hete Pikeur Alida. Tyckte jag var lite coolt, så jag måste nog köpa en sån tror jag..
I montern bredvid sålde de bettvärmare, haha kanske kan vara nått!?

Kollade mest runt, det ska ju öppna en ny Kingsland butik här i närheten snart, så jag sparar mig nog till då. Vill ju fynda lite om man ska handla på mässan ju, det är ju ändå så utplockat o alla modeller är inte med.

Men detta blev det;
*Hovlack m glitter
*Jacson Ridlångkalsonger som är "helskodda" men lite tunnare tyg
*Rundsytt dressyrträns
*Tyglar m Loopspännen
*Riders FC kalendern, såklart! Men jag måste säga att jag blev lite besviken, det känndes väldigt B..Bilderna såg ut att vara tagna med en helt vanlig digitalkamera o de var inte dirket photoshoppade (vilket hade behövts på en del bilder. haha ;)) Men det är kul grej, undrar vad pengarna går till? Funderar på om jag ska hänga upp den på jobbet, i personalrummet då isf, det där ska inga barn få se. haha

Tjänade nästan lite pengar igår, stod en gubbe i kassan när jag skulle betalar mitt träns + 2 tyglar, han tyckte nog jag var snygg haha för jag fick allt de för 500:- (bara tränset kostade 400:-)
Sen när vi skulle köra ut från parkeringshuset så strulade automaten man skulle sticka in kreditkortet i så en Väktare fick fixa ut oss ,sådär slapp vi 120:- i parkeringsavg. också. haha kan ju vara bra för de gick ju åt någa tusingar igår om man säger så.

Kollar lite Globen på TV nu, dressyr...ganska tråkigt. Men det skulle sända sammandrag från Hoppnigen också.

Kommer bilder sen ikväll på mina inköp :)

1 Beffa:

skriven

Men hoppningen var före dressyren jue!! :P

2 alexandra:

skriven

Vad är det för Kingslandbutik som ska öppna i närheten?

3 Anna:

skriven

Kingslandbutik hur var när?

4 Jossan:

skriven

Inte såg vi dig på globen inte :p

Kommentera här: