Motiverad

jaaa. äntligen! Min motivation börjar komma tillbaka, och hästen börjar bli bra!

För att behålla min otroliga motivation ska jag göra upp schema nu. och verkligen försöka följa dom.

v. 21
Måndag: Skogen, mest skritt o trav
Tisdag: Longera
Onsdag: Trimma lite i ridhuset, cavaletter.
Torsdag: Ut, klättra
Fredag: Trimma i ridhuset
Lördag: Trimma i ridhuset eller på gräsbanan
Söndag: Troligtvis Vila

uteritten gick bra, höll på att hända en otäck grej då jag red på en ny väg där jag ej brukar rida. Plötsligt hade W fastnat i en bit gammal fårstaket med ena bakbenet som släpades med några meter, satt som berget, mitt ute i skogen var vi. Hon sparkade först som en tok, men efter en stund lugnade hon (och jag) ner sig. och jag kunde få bort tråden. Såg o kännde inga sår, o hon var ok när jag kom tillbaka till stallet. men fatta vad orolig man blir. Ska aldrig rida just DÄR mer igen.

o idag longerade jag, fick bli på grusplanen eftersom det var hoppträning inne. Hon travade på som bara den o såg superfin ut! Sen showade hon loss med svansen upp i vädret. hihi hon har faktiskt blivit maffig! Det kunde man inte tro för några år sen... Synd att min mobil inte vill annars kunde ni fått se både bild o film. Så ni får nöjja er med en gammal bild..
 

♥ W


image238

1 Nella:

skriven

Ja ska bli skitkul! Jim Fairclough kör fyrspann! Och hans fru har lite hopphästar o tävlar grand prix, så det här kan bli spännande! haha:)

Allt bra med dig och wixi? PUss

Kommentera här: