Det händer grejer..

här i livet. börjag nära mig en topp nu, eller åtminstonde har jag hasat mig upp för en liten kulle. Har kanat ner så många gånger så nu satsar jag på ett större berg direkt o hoppas att jag kommer upp. ehm filosofiskt.

Men saker o ting ordnar sig. förr eller senare. jupp.
Största nyheten inträffar om 15 dagar....

Dagens Citat komemr just från min blivande sambo/combo. whatever u are min älskade vän.

 Det är bättre & säga att man är Klapprutten redan från början
då är det ingen som förväntar sig att man ska vara bra på allt
Utan då kommer det mer som en överaskning ;)
1 Elena:

skriven

ahmen va bra! startar du 110 eller? för min pålle är inte riktigt igång än men vi tänkte nog åka och titta en sväng i alla fall. så har du en liten hejarklack i form av mig ;)

2 KatooBitterfitt:

skriven

MEN PENIS JAG VET ATT DE HETER OKANAGAN . men jag var trött & jag såg dubbel på skärmen igår ;)

3 Elena:

skriven

Alida, jag missade öfk idag! Hur gick det?

Kommentera här: