Alidling Olydling

image252
Det där är bara roligt tills du ramlar av och spräcker skallen, hamnar i rullstol och talar ut i Hästmagasinet om hur dumt det är att rida ut hjälm.



attans. jag som ville vara med i Ridsport. men tomma lador behöver inget tak.

1 Duvet inte vem:

skriven

Det vore kul att höra när du säger att tomma lador inte behöver något tak, när någon annan får torka dig i arslet för att du har en hjärnskada...
Dumt att rida utan hjälm, trots att du är duktig.
Jag själv tävlar upp till 120 med min häst,så jag är ingen amatör. Jag har KL o Equipe sadel osv... Men inte rider jag utan hjälm för det.
Så sjukt idiotiskt!

2 Rebecka:

skriven

En riktig best mellan bena du har där...ahaha, skojja:)kunde inte låta bli....tihi....kramar

3 Josefine:

skriven

Jävligt dumt att rida så ärligt talat. Är glad att jag hade hjälm när jag ramlade av en gång ordentligt. Hade jag inte haft det har jag nog aldrig suttit på en häst igen.

Varför rider man utan hjälm? Det måste visa på hur mycket man har innanför skallbenet ärligt talat.

4 Beccs:

skriven

Fin häst:D

och till er andra, orka bry er? det är hennes skalle, inte eran hon väljer nog själv hur hon vill göra.
jag trodde vi levde i ett fritt svealand?:O

Kommentera här: