Slutkörd

är jag. elelr mina lår och ryggmuskler efter en intensiv helg i Sälen. Åkte upp i Fredags em. efter att jag varit på Strömsholms kliniken med Wixi. (o det går åt rätt håll! men boxvila eller lerfri sjukhage  fram tills återbesök..)

Lördagen var vi uppe med tuppen :P o stod i backen kl 9. åkte hela dagen vädret var okej, men fram på eftermiddagen sprack det upp och blev världens solsken o 5 plusgrader! så vi körde lite Afterski. och sen åkte vi och hämtade skootern och vi tolkade vi upp på fjället där de inte är några liftar utan bara SNÖÖÖÖ!
 Bror o körde o jag o D hängde i en lina bakom på skidor. jääävlar vad de gick o inte lite mjölksyra fick man när vi åkte i alla gupp på skoterleden. Sen körde vi upp på fjället och åkte Offpist ner i en ravin. D o jag åkte lite för långt  vi var borta ca 1  h innan de andra hittade oss med skotern. haha vi fick pulsa i djupsnö tillbaka för att få teckning på mobilen så vi kunde ringa till dom andra o säga vart vi var.
Vilket äventyr va :D sen satt vi uppe på fjället i solen och drack Corona o bara njöt! Så härligt!
Sen avslutades kvällen med middag på TD Wärdshus. 

Idag var det nästa lika intensivt, körde bara lite offpist. Men vilket väder! Strålande solsken, blå himmel och 7 plussgrader! Lovely! Nu är man lagom sönderbränd i ansiktet och träningsvärk som heter duga.
Bäst o gå o sova...så jag orkar öppna dörren till hantverkarna imorgon. Ska få nya tapeter i hallen! Blir nog fint, istället för den Bordellröda färgen som är där nu :P eller va säger du kati!

Sängen väntar. tjooo!

image263

Kommentera här: