Hööks Höstnyheter

Nya katalogen är här. Spanade in nyheterna och här kommer mina åsikter:  
Skjorta Camilo CRW®
 
Skjorta Camilo 299 kr tyckte jag såg fin ut och bra i passformen, mysig höstskjorta!
 
Skärp Udine JH Collection®
Skärp 149 JH Collection, snyggt!
 
Väst Dorset CRW®

Väst Dorset 599:- gillar att den "andas" lite på sidorna, läderdetaljerna var fina.
 
Terrängskydd Bak Xtreme EquiXpert®
Terrängskydden har kommit i brunt! Schysst för en brun-nörd som mig!
Grimma Immer Claridge House®
Fin grimma i ny grön färg.Finns även matchande grimmskaft med läderdetaljer.
Aachenträns Cossira JH Collection®
Cossira tränset med mässingsspännen 769 kr känns classy.
 
 
 
Hundtäcke Pomezia JH Collection®
Hundtäcke JH Collection. Väldigt copypaste på Babor 279 kr.
 
Hundtäcke Pomezia JH Collection®
Vad säger ni? Rätt lika va?
 
Läderridstövel Panaro CRW®Parlanti Passion Miami Black
När vi ändå är inne på rätt lika va: Hööks Panaro stövel 1999 kr vs Parlanti passion från 4600 kr (ej måttbeställda)
 
Träns Fenton FairField®
Fenton tränset från Hööks/Fairfield PS of Sweden High Jump Revolution. Oavsett så är båda lika fula, eller PS tränset ser ut att vara mer välarbetat. Hur bra det än är för hästen så skulle jag aldrig få för mig att köpa något sådant!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ridbyxa Jango CRW®
Ridbyxa Jango 899, kan inte bestämma mig för om jag gillar de eller inte. Läcker färg! Men gillar inte kontrastskoningen.
 
Ridbyxa Bello CRW®
Ridbyxa Bello 999, lite samma sak här. Känns lite "distansryttaraktiga"
 
Jacka Candy CRW®
Nu är det höst, då kör vi vinrött. Känns som en modern kopia på Kyra K jackorna back in the days..(fas de hade ett bett i mitten)
 
 
 
 
 
 
 
1 Lina K:

skriven

Haha,håller med om de FULA tränsen till punkt och pricka!!

Kommentera här: