Välkommen augusti

eller Hello August om vi ska var lite internationella sådär ;)

August, hello, and summer-bild

Förra året bjöd på:
Dopp i poolen på semestern. (slänger alltidd lite extra med mitt hår i poolen)



Dykning i Ras Mohammed, Egypten!


En tur på en kamel (fyrhjulingssafarin var faktiskt roligare!)


Ridning bland fälten!


Ridning på ridbanan i Skåne


Fokus inför start!


Härlig terräng på WIxi (även om jag ramlade av på näst sista hindret just denna tävling...fan!)


Sen flyttade både Wixi och Wibrance norrut tillsammans med mig. Om ni inte hänger med riktigt och känner er lite förvirrade så kan jag förtydliga att jag flyttade ur och sålde min lägenhet i början av sommaren, sen bodde vi i Falsterbo över sommaren och sedan flyttade hästarna med upp till där vi bor idag.

Förra året bjöd augusti på flytt av hästar, fälttävlan, underbar semester och lite mer fälttävlan. Sol,bad, kräftor. Schysst! Hoppas på något liknande i år, men tyvärr med lite mindre fälttävlan då. 

Kommentera här: