New in Kingsland Kaitlyn


Glad sommar till mig, önskar mig! Provade att rida i de igår, dels 5minuter på Wibrance när jag testade sadel, och sedan en tur på fullblodet.

Sadlar till Wibrance då, av 5 sadlar som ska passa rak, platt rygg med outvecklad manke och kort sadelläge var det en som ens var att överväga att rida i. Den var dessutom för vid i bommen och inte ändringsbar. Men jag har stora förhoppningar på en annan sadel med rakare bom från Equipe. Så hoppas det kan vara något!
1 Anonym:

skriven

Nu vet jag inte hur din ser ut i ryggen men min är kort, rak och inte mycket manke. Har en Albion Legend K2 utprovad till honom :)

2 Anonym:

skriven

Utvärdera gärna tightsen sen med! :) Hållbarhet och hur de är att rida i!

3 Anonym:

skriven

Utvärdera gärna tightsen sen med! :) Hållbarhet och hur de är att rida i!

Kommentera här: