Färgglatt i terrängen

Hööks har kommit in med lite vårnyheter, dessa rosa skydden var en kul överraskning! Finns även i svart och rött som tidigare och en turkos färg. Har köpt framskydden i svart till Wixi och faktiskt nöjd med dem, de sitter bra och stadigt i terrängen, så det får nog bli en uppdatering av bakbensskydden också, de bakbenskydden jag har idag är från den gamla modellen och sitter inte riktigt lika bra. Om jag inte ska köpa ett par Dalmar skydd...Hm..tål att funderas på!

Terrängskydd Fram Expert X-country Equi-Guard®
Såhär ser de i alla fall ut, men på en annan bild ser de mer cerise ut. 
Boots Expert X-country Equi-Guard®
 
 
Boots Spangle Showmaster®
En annan nyhet är dessa glitterboots! Ska nog kika på de i butik, kul att ha något att variera med.
 
 
 
 
Men det finns ännu inga boots som slår dessa; Professionals choice! Har aldrig snurrat runt. Så frågan är om det inte får bli ett par rosa sånna. Fastän jag inte fick ha rosa glitter för en viss person haha!
1 Evelina - equilina.se:

skriven

De rosaglittriga är helt underbara!

2 Rebecka Wärnström:

skriven

Jag ska köpa de rosa skydden till mina.
Har de rosaglittriga pc men de sitter inte alls bra på mina :-(

3 Rebecka Wärnström:

skriven

Jag ska köpa de rosa skydden till mina.
Har de rosaglittriga pc men de sitter inte alls bra på mina :-(

Kommentera här: