Ryggskott

Men åhhh. Kan det sluta göra ont någongång? Man ska tydligen inte sitta, det gör svinont att gå och stå. Så ligga platt är typ det bästa. Eller att hasa och ta smååå steg och vara kutryggig och luta till höger, så fort jag sträcker på mig hugger det till som fasen i ryggen. Inte skönt. Svalt ipren halva dagen, sen hasade jag mig ner till bilen och köpte Volataren, blev lite bättre. Det slutade hugga till som knivar när jag försöker sträcka på mig, så jag kunde i alla fall åka ut till stallet och göra Wixi. Blev ingen ridning såklart :( bläääk. 
 
Eftersom det är torsdag postar jag lite tbt (TillbakaBlicksTorsdag eller ThrowBackThursday som det så fint heter på engelska)
 
Samltiga bilder från Januari månad, men olika år...(och temperaturer...)
image description
 
 
1 Viktoria Catpaw (riktiga namn Klaudia):

skriven

Jätte fin blogg! Ska fortsätta läsa den är jätte bra! Min blogg handlar om spelet Star Stable Online ett gigantiskt 3D häst spel! Hade varit snällt om du bara kikade in lite :) Kanske du gillar den ändå? Kram :)

Kommentera här: