Göteborgsshopping

Här kommer en bild på min shopping i Göteborg...
 
 
 
 
 
 
 
Nej just det... jag shoppade ju inget! På Eurohorse alltså. Inte ens en liten hovkrats.
Ville ha en marinblå HV Polo fleecetröja, men den var slut överallt i min storlek (nackdel med att gå på söndagen)
 
Sen provade jag kavajer, men kunde inte riktigt bestämma mig och kom fram till att det är först 2014 jag kan starta min häst igen ordentligt så det fick vänta.
 
Sen skulle jag köpa ett par ridskor, och eftersom de gjort om Ariat till en ny modell passar den inte mina breda fötter med höga fotvalv :((( (blir glapp i hälen...) & sen fanns det bara ridskor i plastskinn så då fick det vara!
 
 
 
Fick dock en brun Spooks väst :D som kommer om några veckor då den ska broderas först.
 
Men så länge kan ni ju hjälpa mig attt fudera Animo eller Spooks?
 
1 Sofia Spelkvist:

skriven

är den högra spooks? den var iallafall snyggast :)

2 Emma:

skriven

Den till höger :) tycker den satt snyggast!

3 Maria:

skriven

Den högra satt snyggast =)

4 Caroline:

skriven

Jag har en Spooks, är jättenöjd. Den sitter jättesnyggt på dig!

5 Madde J:

skriven

Är också svag för Spooks kavajen, den skulle jag valt!

Kommentera här: