Äntligen!

Klar med både tenta & redovisning. Såg dessutom att statistiken för bloggen är hög trots att jag inte skrivit på flera dagar, roligt att ni klickar er in ändå! :) Trogna läsare!
Tentan kändes okej, svarade på alla frågor iaf, sen vet jag ju inte om det är  tillräckligt då det står att man ska redogöra, samtidigt som "orellevant information" stryks bakifrån..jaja. (förstår verkligen vad du menar med livet före och efter tentan Madde :))

Sen idag hade vi redovisning av vårat bröllopsprojekt, och det gick helt okej. Perfektionisten i mig är lite besviken, då våran pp strulade och det hade kunnat undvikas,  men vi fick bra kritik! Sen återstår att se vem som vinner tävlingen. Då vi är 12 grupper som presenterar sina ideeer kring ett och samma bröllop och de utser en vinnare! (har inget med betygetn att göra, men kul ändå) Några gick in hårt och bjöd på "champange" (pommac) & bröllopstårta.(dock inte våran grupp, vi bjöd på kaffe. haha)

Här nedan ser ni lite inspirationsbilder som vi fotade till våra 3 olika teman som presenterades. Österlen, Kibbutz & Tidning var våra teman.

Sen lite övriga inspo bilder, jag kan lätt tänka mig (när jag har någon att gifta mig med :P) att hålla bröllopsfesten i en lada. Snacka om att man kan göra det fint! Behöver inte alls vara plastmöbler & halvunket alá" Midsommar & Det regngar-vi är i ladan".
Nu förstår jag även  verkligen varför folk kan starta en blogg om sitt bröllop, det finns ju hur mycket som helst att tänka på!
1 annika:

skriven

Vilka bilder! Verkar kul att gifta sig...i en lada...varför inte!!!!



Skönt att tentan och redovisningen är klara nu.

Kram

2 Maria:

skriven

Den tårtan med rosorna var verkligen i min smak :D

Kommentera här: