SOVMORGON and Onion

haha. Lite slut i huvve efter en lång dag i stallet och andra stallet och tredje stallet o stallet igen :P+ toppa med en förkylning på de (har flyttat en kompis häst). Gick till Ica för att köpa chips o dom hade ny design på påsarna o jag läser "Sovmorgon and Onion" hm...?
SOVcream iaf,  right?
SOVMORGON ska jag ha imorgon götta!
1 Sigrid:

skriven

Ingen fara, finns ju en del att vara nyfiken över...



Håller med, finns knappt något skönare än sådan riktigt tuff träning ;D Min lilla skimmel, "Felix" är på väg att säljas just nu. Provridning pågår och sådär. Har inte tagit hem min nya snygging Checkpoint ännu av diverse praktiska skäl, så därför åker jag emellan Uppsala och Västerås som ett skott, haha.



Det är ett roligt sammanträffande med våra jobb, haha! Vilket gillar du bäst, hästbranschen eller barnbranschen? ;-)

Kommentera här: