Kvällsridning

Hade APT 2h på jobbet till kl 18 idag, sen hade vi stallmöte och efter det kunde jag rida. Gick faktiskt riktigt fint och hon börjar stärka sig mkt mer nu! Orkar korta galoppen och bära sig, även om det alltid kan bli bättre. Men lägsta nivån är helt klart höjd. Red mycket lösgörande, flytta för skänkeln mellan bommar och tempoväxlingar.
Bilderna är från förra veckan men inlägg utan bilder är ju tråååkigt :)
_______________________________________________________________________________________________
DAGENS GNÄLL:
Sen kom jag hem och möttes av nytt golv i hallen och köket. Blev dock inte så fint som jag hoppats på, men på onsdag lägger dom parkett i sovrummet, som nu kommer bli vardagsrum.
Sen har jag betalat massa räkningar, så nu är det sjukt mycket månad kvar i slutet av pengarna. VARFÖR?! kan det aldrig vara tvärtom?! I höst blir det skolbänken, nu är jag trött på att vara låginkomstagare! (inte för att man blir rik på att studera, men sen!)
1 Beffa:

skriven

Vad ska du plugga till?! Måste nog också plugga..men vet inte vad. Vill ju kunna ha häst igen och är strax arbetslös, så det bästa jag kan göra är väl å plugga antar jag:P

2 lovisa:

skriven

Allt bra?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett läppkit från sminkprinsessan.com! kika bloggen om du vill delta:)

3 A N N A:

skriven

fin blogg! :)

4 Lina K:

skriven

haha, vi planerar lika du o ja, ja är också trött på att alltid vara fattig. Nu ska man bar komma på va man vill bli också...!!

Kommentera här: