Shoppat på Sharpman

Ja idag när jag åkte hem från Eksjö stannade jag till på häsaffären Sharpman. För den som inte varit där kan jag tal om att det är en hästaffär som verkligen är värd ett besök, då de har många märken och grejer. Plus att man kan prova ut sadlar, det har jag gjort tidigare. Jag åkte därifrån med ett par Kingsland ridbyxor och ett par kingsland strumpor. Stod o valde mellan dom och ett par Whitaker ridbyxor, men Whitaker byxorna fanns inte inne i rätt färg. Plus att KL byxorna var på rea. Kan visa bild på dom imorgon, dom är iaf väldigt blå! Sen åkte jag hem, bytte om snabbt ut till Wixi, sen direkt till en kompis stall. Så åkte vi till Götene och lämnade hennes häst hos sin nya ägare. Påvägeb hem blev det såklart donken besök och väl hemma blev det en tur till biltvätten. Det kanske bara är vi som får för oss att köra in i gds hallen med hästtransport. Fick backa @ trixa lite men det gick bra, personalen var jättetrevlig så vi kunde stå på 2 platser. Nu är det sängen som gäller! Over and out.
1 annika:

skriven

Vilken helg! Så mycket tid du har tillbringat i bilen. Körde ni med transporten i biltvätten?...Tokfior!

Kram

Kommentera här: