Skönhetsdag

Ikväll var det premiär för ett nytt sminkmärke, Palina :) Min fina kusin är dessutom modell för märket :)
Man fick fina goodiebags innehållande en lös ögonskugga (Beyonce)
Läppglans (Märta)
och en Rouge (Charming) Sen köpte jag även ett löspressat(?) puder och en supersnygg ögonskuggga  (Askungen) (den ser grå ut på bilden, men är verkligen skimrande o kan både se lite puderrosa till gråsvart ut) perfekt att ha både till vardags o fest beroende på hur mkt man lägger.
Prismässigt var det ockå bra (30%) rabatt. Snäppet billigare än MakeUpStore och FACE. (FACE sålde de tidigare i denna butik, men nu är det palina som gäller)

 

iiär

Fick även prova på ansiktsbehandlingar, jag prövade kemisk peeling. Nu är jag len som en barnstjärt i ansiktet. Superbra för en som med dålig hy som jag! Fick även tips på vilka hudvårdsprodukter jag ska använda. Såklart rekommenderade dom inte tvål o vatten, så det blir till att önska sig i julklapp...Får väl vara smutsig tills dess :P


Ni ser väl vad jag strålar ;)
1 Kussesin Jessica:

skriven

Puss

Kommentera här: