En bra dag!

Igår hade jag som sagt min DayOff, välbehövligt. Började dagen med en sovmorgon snoozade till kl 12. Därefter käkade jag en frukost (ägg,skinka o tomat :D) och fixade iordning mig o tog cykeln in till stan. Perfekt väder, lagom varmt för shorts, men ändå inte så varmt att man blir svettig av att gå i solen.


Dagens outfit :)


I stan(hahaha vad bonnigt de låter) köpte jag först biljetter till SATC 2, sedan begav jag mig till Starbucks för en Mango Passion Juice. Det var gott! Som slushpuppie fast med riktiga smaker! Sen kollade jag runt i en miljard (nästan ;) olika butiker, bla efter en till bikini. Men jag kunde inte bestämma mig...Det blev iaf en ny klocka, en paljettjacka och en "skylt" eller vad man ska säga, stående ord. Den är främst tänkt till att ha hemma i Sverige sen ;)







Sen tillbaka hem,rida lite, o sen fixa iorning för bio :)


Påväg till bion, i min nya paljettjacka :)
1 annika:

skriven

Vilken bra dag du verkar ha haft. Du ser helsnygg ut i den jackan. Gillar också den välkomstskylten. Så du var nöjd med filmen? Jessica pratade om den i går.

Här är fortsatt mulet och blåsigt. Inga kortbyxor i dag inte...har tagit på mig raggsockor!

♥♥♥

Kommentera här: