Charles Owen Wellington Classic

Som från början var "John Whitaker" hjälmen. Det är forfarande "samma" hjälm förutom att den saknar autografen bak i nacken. (John Whitaker hjälmen finns forfarande att köpa, men med bling på och från JW) I Sverige kostar hjälmen runt 2500:-, beställer du från England är det betydligt billigare :) Så ni som vill beställa Charles Owen hjälmar (finns flera olika modeller) till bra pris, kontakta mig så fixar jag :) Åker ju lastbil hem så frakten blir billig ;). Kan även tipsa om Hunter gummistövlarna som i Sverige kostar 1000:- här får du dom för 700:- (beroedepå växelkurs), alla färger. [email protected]

Här är storlekarna på hjälmarna
6 ¼ = 51
6 3/8 = 52
6 ½ = 53
6 5/8 = 54
6 ¾ = 55
6 7/8 = 56
7 = 57
7 1/8 = 58
7 ¼ = 59
7 3/8 = 60
7 ½ = 61

 
1 Julianna:

skriven

Vad kostar hjälmen där?

Är lite sugen på en svart till dressyren.

Har 55 i min Charles Owen GR8 och det är väl samma?

Härligt att läsa att Wixi känns bra! :)

Mina har lite semester nu. Ettan har ju fölis och Selene får gå på låg växel eftersom vi har fullt upp med hagbygget just nu. Men snart har jag semester och då jäklar! :)

Ha det fint!

2 Louise:

skriven

Haha, låter bra. Kan tänka mig att det är så. Härligt att få högre än vad man köpt de för. ;)

3 Frida:

skriven

Hur stor skillnad är det på pris då, ungefär? :) För då ska jag kolla upp en hjälm!

4 Michelle:

skriven

Hur mycket kostar hjälmen då? :P asså från england?

5 carolin rosman:

skriven

Om erbjudandet fortfarande finns så är jag intresserad, skriv en kommentar på min blogg så höres vi :)

6 Izabella -TEAM LYCKÅS:

skriven

Hej är det fortfarande aktuellt att kunna köpa av dig? :) är väldigt intresserad men undrar vad dom kostar med frakt och så?

Tacksam för svar

7 Nathalie:

skriven

Hej!

Kan man fortfarande beställa dessa?

Har företaget någon hemsida eller något?

Hur mycket skulle frakten gå på till Göteborg?

Jätte tacksam för svar! :)

8 Nathalie:

skriven

Hej!

Kan man fortfarande beställa dessa?

Har företaget någon hemsida eller något?

Hur mycket skulle frakten gå på till Göteborg?

Jätte tacksam för svar! :)

Kommentera här: