Avramlingstårta (*2)


Sockerkaksmarrängtårta m choklad o grädde :) o "hundreds of thousands" på toppen..


Egentligen måste jag baka ännu en tårta, eftersom jag lyckades med bedriften att ramla av igår igen (!)
Var uppe på fältet o red en häst, som är lite "spooky" och väldigt kvick i vändingarna...Travade lungt o tänke på annat, när hon helt plötsligt vänder 180grader om, jag hängde på snedden o då stannar såklart inte hästen utan forsätter snurra..Så jag damp i backen o höll i tyglarna (och gramanen), men hästen drog iväg i full galopp och eftersom jag låg på backen hade jag inte så många andra alternativ än att släppa. Sån tur var sprang hästen in i höladan och inte ut genom gridarna (som var öppna!!) o ut på A4 som går till London(massor med trafik mao). Jag lyckades göra illa tummen, för den var (o är) sjukt tjock o orörlig. Jippie *not* vilket betyder att jag får göra allt med en hand. Dessutom vänster, eftersom jag skadade höger o är högerhänt..

Ikväll ska vi på middag, hos en fransyska! Hjälp jag som inte kan ett ord franska..Hon är dessutom dålig på engelska, kan bli intressant!

1 Anna:

skriven

Gud vad den ser god ut!

2 Anonym:

skriven

ååå vad god den ser ut! :D Kan du inte lägga upp receptet? :)

Kommentera här: