Svininfluensa

Så har jag förhoppningsvis gjort mig själv (o alla andra?) en tjänst genom att vaccinerat mig mot "svinis" Långt tid tog det, jag och en kompis cyklade
13:15 hemifrån...
13:30 ställde vi oss i kön o kö stod vi inästan  3,5h ...sen in snabbt vaccineras..
17:00 var jag hemma igen..

Vi var inte ensamma om jag säger så:



I Sverige har vi ett system...det kallas för KÖ! Ställ dig i ledet, tack!



BIVERKNINGAR?
Jaa numera så både pratar jag och går baklänges och min näsa likar ett tryne..men det visste ni väl redan?!
Annars så fick jag lite ont i armen, känns som att jag har jordens träningsvärk eller att jag har blivit slagen...det har inte gått över en, men en i stallet kände samma sak  i 3 dagar..så.
1 Pernilla:

skriven

du har inte fått 10 extra tuttar då? hihi

Kommentera här: