1 Sussie:

skriven

haha satt just och kollade på det där hööksschabraket och undrade varför jag kände igen det så mkt:P

2 Tess:

skriven

fast hööksschabraket är faktiskt finare tycker jag :D

3 Saga:

skriven

Jävligt lika!

Haha jag fattar inte, ofta hööks får göra så?

4 Lina:

skriven

Allt är lika fult.

Lamicell har verkligen gått ner sig.

5 cami:

skriven

Det där var ju inte lite grovt! :O

6 anna:

skriven

shiit!

7 Alexandra Jörnevi:

skriven

hoppas du vet att det är copyright på hööks alla bilder ?

8 caroline:

skriven

hatar hökks haha, så fula grejer jämt, förstår inte heller att man får härma så? På göteborg horse show såg jag iförsej ett träns som var härm på the difference tränset, det är ju patent på det!

9 Anonym:

skriven

det där var lite för likt...man behövade ju inte tänka alltför många sekunder på vart man hade sett d förut "/

10 Alida:

skriven

Alexandra: Fastän om du har varit inne på Hööks nya sida, så går det att högerklicka o spara deras bilder..Dom kanske vill att folk ska länka/blogga om det..inte vet jag. Dessutom så har jag ju skrivit i inlägget vart bilden kommer ifrån, de är inte stöld.

11 hej:

skriven

Alltså jag tycker det är lite dåligt av hööks att göra så, dom får väl försöka designa nått eget istället för att kopiera alla andra märken!

12 Malin Andersson:

skriven

Den översta hjälmen har jag funderat på att köpa faktiskt :) Hööks kanske ska komma på något eget, blir nog lättare att sälja saker så :) <3

Kommentera här: