Högskoleprov & Paarty

Igår var det ju dags...att skriva högskoleprovet. Det var nästan lite roligt att "plugga" igen, en hel dag på en stenhård stol med blyertspenna o sudd! Var lite klurigt, fick köra gissningsleken/uteslutningsmetoden på många svar..Lite irriterande när flera alternativ känns rätt, men ett är mest rätt...Jaja, det är inget livsavgörande för mig, men bra att ha gjort det inför framtidens studerande. Sen var det ut till stallet, ta hand om 2 kusar, har haft N i helgen också. Slutligenblev det utgång! Kati o jag hade våran egen lilla förfest, vi dissade den andra förfesten med fotbollsmatchen =P.

Vad tycker ni om mina rosa skor? :D



Helt sjukt vad lätt mitt hår är att tupera, jag skulle kunna se ut som ett fågelbo på nolltid ;)
1 Emma:

skriven

Jätte läckra skor!!!

Jag har lagt dig som länk från min blogg, hoppas att det är okej!?



Kram

2 Cornelia:

skriven

Jättefint hår! :D

3 thesshanning ~ ur en hästnörds synvinkel:

skriven

Hahaha gud vilken grym text du har i din header! :D gillar din blogg, fastnade på direkten. Har du egen häst? Var med i min tävling & vinn ett fint schabrak :)

Kommentera här: