Mera shopping

Har ätnligen fått tummen ur (o pengar på kontot ;)) till att hämta ut mitt paket, som ni kanske minns att jag beställde för ett tag sedan, från en viss affär. Jag är tveksam till tränset, det är fint på avstånd, men det stör mig att det är ljusare läder på sidorna av pannbandet o nosgrimman än resten av tränset. Visst blir det ju mörkare ju mer man smörjer, men ja...

Grimma


Manrosetter


Förbygel som fästs i stropparna


Tränset (skulle ju varit mässingsspännen eg men jag kollade inte så noga....)
 
Kan ju bara konstatera att det är som med färdigmatsbilderna..innehållet är inte alltid detsamma..
se själva
men lädret var iaf väldigt mjukt o fint. Men kolla skillnaden i färg på snokremmen vs nosgrimman..
1 Anonym:

skriven

Vart kommer tränset ifrån?

märke? :)

2 Anonym:

skriven

hööks!

3 Sussie:

skriven

Såg faktiskt lite konstigt ut:/

4 Lisa:

skriven

Har också den förbygeln ;) Den är jättebra!

5 Julianna:

skriven

Tränset var nog ingen favorit hos mig :)

Har köpt ett träns därifrån och aldrig mer säger jag bara. Det var likadant som ditt i olika färger. Färgen bleknade när jag smörjde. Tror det var en CH...

Jag ska tävla 8mars i Karlslund, 90 och 100cm.

Ska du dit? Hörde att du ska tävla i helgen iaf så lycka till :)

6 Laila:

skriven

Jag har köpt ett liknande träns, fast svart ! Har inte hunnit testa det än bara.

Härlig blogg du har, jag kommer tillbaka hit !

Kommentera här: