Den Skönande Sovheten

eller hur var det nu? :P
Gick o la mitt rätt tidigt igår (för att vara jag) strax efter kl 23.o sov sov jag ända tills för 40 min sen..Skönt!
Men dumt. för nu hinner jag inte hoppa..Jag sover bort mitt liv. Jag borde ändra mig, men det är så skönt att sova. Jag är aldrig morgonpigg..

Nu ska jag till stallet o pröva träns iaf. Sen blir det jobb...o hålla träning efter jobbet. Seen ska jag hem o fortsätta flytta in i lägenheten..Köksbordet ska in idag! (heyy vilket tempo jag har. inte)


törnrosa & törnrosa
1 Patrik:

skriven

Det är skönt att sova länge... själv gick jag ur sängen för 5 minuter sedan...

2 Sussie:

skriven

Man ska passa på att sova då man kan, det får man så sällan med hästar som hobby:P

3 Anders R:

skriven

Mycket shoppande till hästen du gör :)

många fina bilder, hopaps allt är väl nu när våren är i antågande

4 Alexandra Jörnevi:

skriven

du vet dom rosa ridbyxorna du la ut på din blogg, VART HAR DU HITTAT DOM ? :D

snälla svara :$ :D

5 Anonym:

skriven

vart är Göteborg-shopping bilderna? :D

6 Alida:

skriven

Det är ju några inlägg ner o heter "Shoppingfynden"

7 Sussie:

skriven

haha ja en ännu större anledning att sova! haha jo storshopping på maxi är en av månadens höjdpunkter! Finns inget som är så skönt som när man öppnar kylskåpet och det är alldeles fullproppat med mat;)

8 caroline:

skriven

ja alltså den nya Meredith kostar 31 500 kr haha det trodde inte jag att den skulle göra, trodde den skulle kosta 26 000 typ. Då kan man lika gärna köpa en Butet istället.

9 Matilda:

skriven

Sötnosar! ♥

Kommentera här: