Rastlos o Lurad

Ja forfan. Jag ska aldrig mer kopa en kamera i utlandet, men vad gor man nar den andra ha gatt sonder..Jaja bytte till mig en battre o lite prylar..Javla indier. Blir irriterad pa mig sjalv att jag gar pa sant, men jag tyckte jag hade prutat tillrackligt. Man ar sa trygg i lilla Sverige, litar blint pa alla...Man tror iaf inte att folk ska ljuga en rakt upp i ansiktet som de gor har. Men nu vet jag battre, far se det sa. O trots allt ar det ju bara nagra hundralappar det handlar om..Men anda..Gah.

Lite raslos borjar jag bli ocksa, jag som ar van att gora saker hela dagarna..Nu hander det inte sa mkt. Eller det ar sa mycket samma sak...Borjar langta lite efter allt dar hemma. Min lilla hast, hoppas att hon kan halla sig frisk nu sa jag kan tavla!

JAG AR TROTT PA DEN HAR SKITON!!!!!!!!!

Haha. nej det ar underbart att vara pa semester, men jag blir sur nar det inte gar min vag.

Fast en sak ar bra, nu ar jag sa brun att jag kan sola med Accelerator. DEEET ni ;)
Over and out!

1 Anonym:

skriven

Jo det är väl en form av vuxenpoäng! )) P Mamman

2 Emma:

skriven

Fin blogg du har :-)

Kommentera här: