Ta inte ut något i förskott

speciellt inte negativa saker. Men jag kan inte låta bli att haka upp mig lite, tänk om det blir så. huuu 1år i närheten av 2 människor jag inte klarar av, frågan är om de är värt de? Jag brukar inte vara den som är den, men i detta fallet. hm..
Falska OÄRLIGA människor är det värsta jag vet!  Rövslickeri på hög nivå!
Jag kan bara göra mitt bästa o hoppas. Gah.

1 caroline:

skriven

lättare sagt än gjort men bry dig inte om andra, låt inte andra stå i vägen för dina drömmar.

2 Emma:

skriven

Håller med!

Skit i dom, låt inte det få förstöra nu!!!

Fast jag förstår att det känns tråkigt... :o/

Men det kommer säkert att vara jätte många andra trevliga människor, så då kanske dom 2 försvinner i mängden ;o)



Kram kram

3 Beccs:

skriven

Kommer du in så kommer du vara så glad över det så du kommer inte kunna tänka på dom andra problemen ;)

Kommentera här: