2 ÅR!

Idag är det 2år sedan jag började jobba på Ridskolan, shit vad tiden går fort! Vi brukar äta tårta när det är något sånt, men jag tror faktiskt att min chef har glömt bort det, för jag gjorde praktik den första månaden och blev anställd först i December...haha. tack så mkt för att jag är ihågkommen

Nej nu ska jag sluta gnälla, skulle ha åkt o bytt till vinterdäck på Jeepen imorse, men jag försov mig.ovanligt?
så nu antar jag att jag får fixa det själv, men det var krångligt förra året minns jag, inte samma bultgrejs som på vanliga fälgkors. Men nu ringde chefen på andra jobbet och sa att om jag kunde fixa det själv skulle jag skriva upp timmarna till det så fick jag betalt. bra! .Måste byta på transporten också, så jag kan åka säkert på Söndag. + på min egen bil, men den har bara 2 fungerade däck...Så det måste köpas först.

o Nu är hösten också slut, Igår fick jag skrapa rutorna för första gången, jag hade glömt hur tråkigt och jobbigt det var...! och mer kommer det...Ge mig ett garage!






Kommentera här: