Tvätta

Finns det något roligare? not.springa upp o ner i trappen o stoppa in i torktumlaren o torkskåpet o vika o stoppa i mera tvätt :P Snart ska jag promenera hem till mamma o pappa o hämta bilen o sen ska jag hämta nya sommardäcken till min bil. wow pärlan nu ska du få ut o rulla på vägarna igen.

Helgen var lugn, Per var her. (Haha) o jag jobbade lite i Mantorp på STCC rallyt. Sen har vi mest myst.
Fick en vacker väckning i Lördags natt av Robban som stormar in i rummet o skriker "per, Per , per, per" typ 20 gånger, så sa jag "men han sover ju" "men ja undrar bara om han ska med ut o röka" jaa säkert kl 3:15 på natten när han ligger o sover. mongo :P o sen hade Kati o Robban lindat in mina skor i plastfolie tillsammans med en burk tacosås? ehh okej :P jag förstår inte riktigt det roliga och inte dom heller.... så här i efterhand.

Nä nu måste jag rusa till tvättstugan igen :P


o inlägget nedan ville inte publiceras först så de är skrivet för sisådär en vecka sen. För nu har Moas häst fått bebis ett fux sto :D e: Cartier  wiee. måste ut o kolla på den någon dag! GRATTIS!!!

Kommentera här: