Det här sånna här dagar som idag.

Man vill ha en pojkvän som bor i samma stad. Livet är orättvist ibland. men det kunde ju ha varit värre... Eller nått.

Nu ska jag grilla lite kyckling och sen bege mig till stallet o rida lite på min kära häst.
Gött med Hotell Frukost imorse iaf. dom hade Brownies också *yummie*

Fan att det ska vara så svårt att hitta en lämplig regionaltävling i Juli. finns ju fan inte en enda. O Hur lockande är det o trängas med alla på Julihoppningnarna? Finns ju inte ens klasser som passar. bläk. men det får väll bli så ändå om det inte dyker upp ngt mer...Någon som vet så skriv gärna!









Och denna sista bilden får ni bara för kul. Jag rider på en ponny som bodde på jobbet. Haha. Han är 120 cm hög. Ser väll alldeles lagom ut till mina 170. :P (fast såå lång ser jag ju inte ut)
1 Wysteriia:

skriven

Svar: Tack för svaret ;D

Kommentera här: