Sista Måndagen 2008

det är ju nästan helt fantastiskt! Sitter här och äter på en chokladtomte, lyssnar på Lady GaGas album (just nu e det Boys Boys Boys) o känner att jag måste ner o trycka lite på Sodastreamern (alltså jag är törstig ;)) .. En av mina vänner laddar inför nyår med Atkins för att bli i form för sin klänning. Jag laddar med choklad, jag menar jag får ju inte gå ner nu när jag har en klänning som passar, då åker den ju ner, det vill jag ju inte, även om jag har köpt fina underkläder.

Ska fundera lite på min "årskrönika" jag tänkte skriva, det får nog bli imorgon efter stall o jobb...o just det. Imorgon ville en kompis att jag skulle hjälpa henne sitta på 2st blivande 3åringar, så får ni inget blogginlägg imorgon vet ni varför. Fastän jag krävde att ägaren till ena hästen skulle köpa en säkerhetsväst till mig  och JA jag ska ha hjälmen på mig :D

O på tal om hjälmar, min stora storebror har förlovat sig, Grattis!! Högst uppe på ett berg i Canada friade  han till  blivande frugan.

Drar till Helsinborg på Onsdag fm. wohoo. o lova att alla ni som läser min blogg kommer fram o hälsar om ni också ska dit, eller ännu bättre kommentera! En vet jag ju redan, blåbärsshots!



Tror ni vi får många ragg?? Fast hon till höger är redan upptagen :P

Kommentera här: